קיבלנו את הפרטים שלך בהצלחה! יועץ מהצוות שלנו יחזור אליך בהקדם.
בכתבה הזו חושף יהונתן טויטו, הבעלים של סוכנות פרסום בדיגיטל – מודל יעיל שמשלב פיתוח עסקי, שיווק ומכירות – על מנת להגדיל את העסק שלכם בעשרות אלפי שקלים, ולדעת האם הפעולות שאתם מבצעים מקדמות או מסכנות אתכם.
״רק אל תגיד לי את המילה הזו יועץ עסקי״
כחלק מהפעילות שלנו בסוכנות הפרסום אנחנו שומעים לפחות פעמיים ביום עסקים
שנפגעו מיועצים עסקיים שהבטיחו להם הרים וגבעות, ובפועל גרמו להם לנזקים עצומים שלעיתים אין דרך חזרה וקשה מאוד לבצע תהליך שיקומי מהנקודה אליה הגיעו.
״שילמתי מעל ל- 40,000 ש״ח לתהליך חצי שנתי אצל יועץ עסקי ולא ראיתי שקל בחזרה״ סיפר לי בעל עסק בתחום הספורט. אני מקשיב ומנסה להבין את הסיפור מאחורי הקול המאוכזב ואפילו מבוייש של אותו בעל העסק.
״החלפתי 3 יועצים שונים בשנה וחצי, לקחתי הלוואות ולא קיבלתי יותר מדי עזרה חוץ מלתת לי רשימת משימות שלא עזרה לי יותר מדי. תגיד לי מה אפשר לעשות כי אני מאוד סקפטי היום״.
כתבה זו נוצרה על מנת למנוע מעסקים נוספים להוציא עשרות אלפים בעבור תכנית ריקה מתוכן, ולדעת היכן להשקיע את המאמצים השיווקים והעסקיים על מנת להשיג את מירב התוצאות, במינימום הוצאות וסיכונים מיותרים.
עידן היועצים: ללא תנאי קבלה וללא ניסיון מוכח
העולם החדש מציע הזדמנות שלא הייתה מעולם, להתעשר ולצבור הון על ידי בניית עסק. הרעיון מושך המון יזמים להשקיע בעסק הראשון שלהם, ולצד זה נולדים מאות יועצי שיווק ויועצים עסקיים שברוב המקרים לא ניהלו מעולם עסק, לא מכירים באתגרים הפיננסים, המנטליים, ומוליכים את אותם יזמים שולל עם הר של הבטחות שמסכנות אותם ועלולות להביא למצב ״אל חזור״ ולקריסה של ממש.
כך תדעו האם אתם בידיים טובות, עם יועצים מומחים שיודעים לקחת אתכם בבטחה אל היעד:
בדיוק כפי שברוב המקרים מאמן כושר שלא מתמיד בתזונה ואימונים או לא מבין כיצד ליישם תהליך אפקטיבי על עצמו – ייתקשה להוביל את הלקוחות שלו לעבר הצלחה משמעותית.
קבל במתנה שיחת יעוץ עם מומחה
ניתן לשריין שיחת אבחון לפיצוח עסקי ושיווקי ללא עלות!
נציג מטעם הסוכנות יתאם עבורך פגישה מעמיקה על מנת לזהות את צוואר הבקבוק בעסק ולמצוא ביחד פתרון מיידי עבורך.
הסיפור של אסף מדר, מאמן כושר פרונטלי מהרצליה
מעל ל-45,000 ש״ח כבר בחודש השני
בן לוי, מאמן כושר באונליין מספר על ההצלחה מהקמפיין הממומן בסוכנות:
״הגעתי ליהונתן אחרי 4 אנשי שיווק שונים בתקופה של כשנתיים רצופות ללא תוצאות משמעותיות. השלב הראשון עם הצוות של יהונתן בסוכנות היה לשנות את קהל היעד שלי, לחדד את המסרים ולהשחיז משמעותית את הקופירייטינג ותסריטי הוידאו בקמפיינים שלי. שינינו את ההצעה לחלוטין ואפילו לא היינו זקוקים יותר לדף נחיתה שבעבר שילמתי עליו כמה אלפי שקלים. לא ראיתי יחס ומקצועיות כזו באף מקום אחר״.
אולי גם יעניין אותך:
המודל החדש: קצר, פשוט עם תוצאות כמעט מידייות – גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך
כדי שתוכלו לנצח את משחק השחמט של העסקים, וליצור מומנטום של צמיחה מאסיבית במינימום פציעות (בכל זאת לא הכל תמיד הולך חלק), הכנתי לכם בקצרה את המודל שאנחנו קוראים לו ״הפרה החולבת״ שיעזור לכם להכניס אלפי שקלים כל חודש, באופן מבוקר ובמינימום סיכון והוצאות מיותרות.
השלב הראשון – תכתבו על דף את כל המוצרים הקיימים בעסק שלכם כיום.
ותגדירו על כל מוצר איזו בעיה ספציפית הוא פותר ואיזה פתרון הוא מספק.
השלב השני – תרשמו לפחות 3-5 קהלים אפשריים שיכולים להתאים למוצרים שכתבתם.
אלו התנאים לקהל איכותי ורווחי ששווה לשווק לו ולבנות עליו עסק לשנים רבות:
השלב השלישי – הגדרת הבעיה המרכזית שהקהל סובל ממנה – והגדרת הפתרון.
כעת בחרו את המוצר שהכי מתאים לבעיה ולפתרון.
השלב הרביעי – תמחרו את המוצר לפי היעדים הפיננסים שלכם. לדוגמא:
תכנית ממוצעת בתחום הטיפולים האלטרנטיביים תעלה בין 2,500 – 5,500 ש״ח לסדרת טיפולים.
נניח ותמחרתם את סדרת הטיפולים ב3,500 ש״ח, ואתם רוצים להרוויח 30,000 ש״ח בחודש – כל שנדרש לכם זה לגייס 8-9 לקוחות בחודש בסך הכל.
שימו לב שאתם מחשבים את התמחור שלכם לפני מע״מ במידה ואתם עוסק מורשה, ואחרי הוצאות נוספות שכלולות באספקת המוצר.
השלב החמישי – בדקו את המספרים שלכם – KPI – performance indicators
שלב שישי – בצעו מחקר מעמיק ותכירו את הכאבים העמוקים של קהל היעד.
לכל קהל ישנן 3 רמות מודעות:
על סמך רמת המודעות של קהל היעד – בצעו תהליך פיצוח לקריאיטיב ולקופירייטינג בקמפיין השיווקי שלכם על מנת לקבל כמה שיותר תשומת לב, לידים רלוונטים בעלויות נמוכות.
קבל במתנה שיחת יעוץ עם מומחה
ניתן לשריין שיחת אבחון לפיצוח עסקי ושיווקי ללא עלות!
נציג מטעם הסוכנות יתאם עבורך פגישה מעמיקה על מנת לזהות את צוואר הבקבוק בעסק ולמצוא ביחד פתרון מיידי עבורך.
שלב שביעי – הכנת חומרי הגלם לקמפיין השיווקי והתחלה של פרסום ממומן למטרת השגת פניות רלוונטיות לעסק על בסיס יום יומי.
שלב שמיני – אם אתם עסק בתחום ״נותני שירות״ בצעו תהליך מכירה ״ייעוצי״
אחת הטעויות של עסקים שהם נותני שירות בתחומים כמו – כושר, בריאות, תזונה והתפחות אישית,
היא לפתוח את השיחה בפרטים על המוצר, התועלות שלו, היחס האישי ועל הסיפור האישי שלכם – וזו טעות גדולה.
הסיבה שבני אדם יקנו מכם ויהפכו ללקוחות היא מאחר ונוצרה ביניכם הסכמה, חיבור אישי ואמון.
הסכמה על כך שקיימת בעיה בצד של האדם שפנה אליכם והבנה שהוא אכן זקוק לעזרה. וכן, זה שהוא השאיר פרטים זה רק השלב הראשון – זה ממש לא מעיד על כך שהוא מבין את הפער האמיתי בינו לבין המקום בו הוא רוצה להיות.
לכן, המשימה שלכם היא מהשלב הראשון – לייצר חיבור בצורה אותנטית וכנה,
ולאתר את הבעיה האמיתית שמטרידה את הליד שמדבר איתכם בשיחה. תהיו קשובים, ו80% ממהלך השיחה תתמקדו בשאלת השאלות הנכונות.
לבסוף, לאחר שהבנתם את הבעיות של הליד בשיחה, ולאחר שהבנתם את הסיבות האמיתיות שבגללן הוא כאן בשיחה – ולאחר שהוא הבין באופן מוחלט שהוא חייב את עזרתכם,
זה הזמן להציג לו את המוצר שלכם, ולבסוף את המחיר.
אם תיישמו את שלב המכירה באופן הזה – אתם תראו שיפור דרמטי באחוזי הסגירה שלכם.
״עיקרון MONEY FIRST״
עסקים שעדיין לא מכניסים 30 – 50 אלף ש״ח בחודש צריכים להבין דבר אחד:
מטרת העסק שלכם בתחילת הדרך עד לכמה עשרות אלפי שקלים בחודש – היא לייצר כסף.
אתם חייבים לדעת שכל חודש נכנס לעסק כסף, באופן קבוע ושיטתי. עסק שלא יודע לייצר כסף באופן די צפוי, תמיד יחיה בסטרס, חרדות ופחד קיומי מפני החודש הבא.
הבעיה של רוב בעלי העסקים היא שהם קודם כל מנסים לבנות מותג, ורק לאחר מכן לייצר כסף.
המון מנטורים מדברים היום על בניית קהילה, מותג, צילומים באיכות גבוהה מאוד, לוגו ועוד תפאורה כזו או אחרת. אין דבר רע בלבנות מותג או קהילה, אבל המציאות של רוב בעלי העסקים בתחילת הדרך דורשת חמצן – כסף כאן ועכשיו.
איך בעל עסק שמכניס רק 20,000 ש״ח בחודש (שמתוכם נשאר לו אחרי מיסים והוצאות רק 5,000 ש״ח לחיות) אמור להשקיע בסרטונים אלפי שקלים, מיתוג וקהילתיות, כאשר בפועל מה שהוא באמת צריך – זה קודם כל תזרים, הכנסות וביטחון להמשיך לצמוח?
עיקרון ״MONEY FIRST” אומר – קודם כל תלמד איך לייצר כסף, לסגור עסקאות, לתמחר נכון ולשפר את אחוזי הסגירה שלך על ידי תרגול שיחות מכירה (וכמה שיותר), ורק כשתהיה בטוח שבנית מנגנון יעיל של שיווק ומכירות שמגדיל לך את העסק – תתחיל להשקיע במיתוג וקהילה.
הכי קל לברוח לבניית קהילה – להעלות פוסטים ולצלם סרטונים ולחכות שמשהו יקרה. הרבה יותר קשה מנטאלית להשקיע בשיווק, לקבל ״לא״ בשיחות מכירה, ולהתעמת עם המציאות. אבל העסקים שעושים את זה זוכים בסוף לצמיחה מאסיבית, לביטחון כלכלי, ולעסק אמיתי שרוקם עור וגידים ונותן להם ביטחון להתחיל להביא עובדים ולהוריד מעצמם את העומס. לשם כך התכנסנו לא?
הקהל חכם יותר, ואדיש יותר
בעבר כל איש שיווק בתחילת דרכו, היה יכול להרים קמפיין ממומן די בסיסי ולהצליח לספק ללקוחותיו הצלחות מיידיות. היום זה לא בדיוק עובד ככה, מהסיבה שהקהל שלכם הפך לסקפטי, נכווה המון מיועצים כאלה ואחרים והאמון שלו נפגע – ולכן הוא מחפש את האחד שיחדור תחת הרעש של מאות מודעות עם מסרים משעממים שהוא נתקל בהם מדי יום בפייסבוק ובאינסטגרם.
המשמעות של לחדור מתחת לרעש, היא לתפוס את תשומת הלב שלו – הנכס היקר ביותר.
אנחנו רוצים ליצור 2-3 מודעות מדויקות, עם מסר חדש ומסקרן שמדבר בדיוק לקהל היעד וגורם לו לעצור, ולתהות ״המודעה הזו שונה, אני אתן לזה צ׳אנס הפעם״ ומיד להשאיר פרטים.
זה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות אצלנו בסוכנות הפרסום אדבנג׳רס מרקטינג.
אנחנו בונים מנגנון שיווקי בשילוב פיתוח עסקי הכולל, מחקר נישתי, פיצוח קהל היעד הרווחי והמשתלם ביותר, דיוק המסרים השיווקיים, תמחור המוצר או השירות של בעל העסק, כתיבה שיווקית ועיצוב גרפי למודעות בקמפיינים השיווקיים. אנחנו נפרסם וננהל עבורכם את הקמפיין וכל מה שאתם תצטרכו זה לחזור ללידים הרלוונטים שקיבלתם ולהתחיל לשפר את שיחות המכירות – ולהכניס כסף לחשבון הבנק.
בעלי עסקים נותני שירות יכולים לפנות אלינו לשיחת ייעוץ מעמיקה ללא עלות שבה נראה איך אנחנו בונים ביחד מנגנון שיווקי בהתאמה אישית – אפשר לשריין שיחה מכאן.
קבל במתנה שיחת יעוץ עם מומחה
ניתן לשריין שיחת אבחון לפיצוח עסקי ושיווקי ללא עלות!
נציג מטעם הסוכנות יתאם עבורך פגישה מעמיקה על מנת לזהות את צוואר הבקבוק בעסק ולמצוא ביחד פתרון מיידי עבורך.
יצירת קשר:
משרדי החברה נמצאים בקמפוס יובלים, דרך הנפת הדגל 7 נס ציונה.
חברת אדבנג׳רס מרקטינג בע״מ מספקת שירותי פרסום ושיווק, פיתוח עסקי ומכירות לבעלי עסקים.
ניתן ליצור איתנו קשר דרך המייל: advengersmedialtd1@gmail.com
כל הכתוב באתר זה הנו תוכן שיווקי (פרסומי) מטעם חברת אדבנג׳רס מרקטינג בע״מ. אנו שמחים להפיץ את הבשורה לכמה שיותר בעלי עסקים בישראל ולעזור להם להגדיל הכנסות ולשפר את המערך העסקי והשיווקי שלהם.