בשידור חי:
איך בונים מנגנון שיווקי ״רזה״ ומדויק שמאפשר לעסקים להגדיל את העסק ב 20-100 אלף ₪
איך בונים מנגנון שיווקי ״רזה״ ומדויק
שמאפשר לעסקים להגדיל את העסק
ב 20-100 אלף ₪
אני קורא למודל הזה
״הפרה החולבת״
השפע של עידן הדיגיטל צועק לנו מכל עבר
״תצלם סרטונים!״
״לאא אתה צריך ניהול סושיאל!״
״אין לך דף נחיתה!״
״התמחור שלך לא מדויק!״
״אין לך אתר תדמית!״
״תעשה פרסום בגוגל!״
״פייסבוק עובד הכי טוב היום!״
כל אחד מנסה למשוך לכיוון שלו
כאשר בפועל, לרוב העסקים יש LIMIT
של כמות המשאבים הכספיים שהם יכולים לפזר
וכל ״בדיקה״\טסט כזה עולה לנו בזמן, ובכסף.
ממש כמו במשחק מחשב
כל פסילה עלולה להשאיר אותנו מחוץ למשחק
אז החלטתי לתת לכם הזדמנות מיוחדת
להבין מהו המהלך ה״רזה״ ביותר
שמאפשר מינימום פסילות ומקסימום עסקאות.
אכניס אתכם למאחורי הקלעים של סוכנות שיווק בדיגיטל
כדי שתוכלו להבין בעצמכם
שזה לא מדע טילים.
ושברוב המקרים המוחלט – אתם צריכים מהלך ממוקד אחד.
כדי לעשות את הקפיצה הבאה שלכם.
״תוך חודש וחצי הגעתי להכנסה של 24,000 ש״ח (שילשתי את עצמי)״
״תוך חודש וחצי הגעתי להכנסה של
24,000 ש״ח (שילשתי את עצמי)״
אסף מדר, מאמן כושר
מה מחכה לכם
בשידור הקרוב:
נלמד איך יוצרים ROI (החזר השקעה) חיובי מהמהלך השיווקי שלכם בקמפיין ממומן, על ידי שיעור פרקטי ב- LIVE ממש בשידור - לבניית תחזית עסקית ושיווקית לעסק (בלי זה, אתם יורים באפלה)
כיצד להעלות מחירים מבלי לחשוש מהמחירים הממוצעים בשוק - ואיך מביאים מהקמפיין את הלידים הרלוונטים ביותר שבסבירות גבוהה יהיו מוכנים לשלם גם אם אתם הכי יקרים בשוק?
מהי הדרך לסנן לידים מעצבנים ששוכחים שהשאירו פרטים - ולהעלות את אחוזי המענה לטלפון מהלידים בקמפיין?
מה ההבדל בין תהליך חימום הלידים - לתהליך סינון שלהם? וכיצד מבצעים מהלך שיווקי שמספק עבורנו את שניהם ביחד?
נעים מאוד,
שמי יהונתן טויטו
הבעלים של סוכנות השיווק
אדבנג׳רס מרקטינג בע”מ.
בשנתיים האחרונות ליוויתי עשרות בעלי עסקים מתחומים שונים
להכנסות של מעל 1.2 מליון שקלים, בעזרת אסטרטגיות שיווק,
פרסום ממומן, ובניית מוצרים ששומרים על הרווחיות של בעל העסק.
בשנתיים האחרונות ליוויתי עשרות בעלי עסקים מתחומים שונים להכנסות של מעל 1.2 מליון שקלים, בעזרת אסטרטגיות שיווק, פרסום ממומן, ובניית מוצרים ששומרים על הרווחיות של בעל העסק.
הדרך שעברתי עם מאות לקוחות עזרה לי להבין מה ההבדל
בין עסקים שממריאים בזמן די קצר יחסית, לבין עסקים שאף פעם
לא רואים החזר השקעה מהמאמצים השיווקיים שלהם.
הדרך שעברתי עם מאות לקוחות עזרה לי להבין מה ההבדל בין עסקים שממריאים בזמן די קצר יחסית, לבין עסקים שאף פעם לא רואים החזר השקעה מהמאמצים השיווקיים שלהם.
החזון שלי היום הוא שכל בעל עסק יבין איך תהליך שיווקי
עובד בצורה מושלמת לצד פיתוח עסקי (רווחיות,תמחור ומכירות).
החזון שלי היום הוא שכל בעל עסק יבין איך תהליך שיווקי עובד בצורה מושלמת לצד פיתוח עסקי (רווחיות,תמחור ומכירות).
מתוך מסקנה חד משמעית – עסק שמנותק מהתהליך השיווקי
ולא לומד את העקרונות החשובים ביותר, לעולם לא יוכל לצמוח.
מתוך מסקנה חד משמעית – עסק שמנותק מהתהליך השיווקי ולא לומד את העקרונות החשובים ביותר, לעולם לא יוכל לצמוח.
מודל ״הפרה החולבת״ עזר כבר לעשרות עסקים
לייצר שקט ויציבות שאיפשרו להם לצמוח ל40-100 אלף ₪ בחודש:
“פי 3 בכמות הלקוחות החדשים שאנחנו מקבלות, בזכות דיוק המשפך השיווקי שלנו״
העוטפת, שיטה לשיקום הבטן
״כבר בחודש השני הכנסתי 70,000 ש״ח רק מהקמפיין. הגעתי לתוצאות שלא ראיתי גם בתקופה של שנתיים״
בן לוי, מאמן כושר
שריינו מקום לשידור הקרוב:
תאריך חדש יפתח בקרוב
השידור מוגבל ל-200 משתתפים