ADVENGERS MARKETING

(פרקטי, מבוסס מאות קמפיינים שהכניסו מליוני שקלים ב-6 השנים האחרונות)

איך יוצרים ״שקט תעשייתי״ במחלקת השיווק בעסק
בעזרת כתיבה והפקה של סרטונים ממירים שבונים סמכות ב-60-80 שניות?

**אין צורך להשאיר פרטים - פשוט לחצו פליי**

בהדרכה הזו (35 דקות מלאות) תלמדו:

איך לבנות נרטיב שמבדל אותנו מהמתחרים בסרטונים שלנו?​

השיטה שלנו בסוכנות לכתיבת תסריטים שייצרו מליוני שקלים ללקוחות שלנו ב- 5 שנים האחרונות

ניתוח מודעות שעובדות, וסרטונים מהשטח - איך הם עובדים? מה ההיגיון והשכל מאחורי כל תסריט שנכתב?

נלמד מהן זוויות הצילום וסגנונות הצילום האפקטיבים ביותר? תוכלו ללמוד וליישם מיד בעצמכם בשטח

מעניין אותך להציץ מאחורי הקלעים של צוות קריאיטיב בסוכנות פרסום ולהבין איך גם אתה יכול להשתמש באותן שיטות, וטכניקות כדי להביא לידים איכותיים (בכל נישה) באופן יציב?

מצוין, תלחץ פליי ותהנה.
באמת שלא קשה להצליח היום, פשוט צריך קצת סבלנות ואת המידע הנכון:

עד לפני שנה כל אחד יכל לפרסם, ועם סרטון מאוד בינוני לגרוף לידים ולשמור על יציבות...

היום? אם אתה לא יודע איך ליצור סרטונים מעניינים, שבונים סמכות, השיווק שלך ימשיך להתקע ויצרח לך ״תביא לי וידאו ממיר או שאני שורף לך ת׳תקציב!״🔥🤬

6 שנים של פרסום נותני שירות, עורכי דין, יועצים פיננסים, מאמני כושר, סטודיוז וקליניקות - עם מעל ל-10 מיליון ש״ח תקציבי פרסום
לימדו אותי בדרך הקשה איך לבנות מכונה משומנת שלא מתעייפת לעולם ומביאה לידים:

באופן יציב ועקבי

לא צריך אלף טסטים, במעל ל- 85% מהמקרים כבר בשבוע הראשון פוגעים בול ורואים זרימה יציבה של לידים.

עלות הלידים יורדת

אם אתם מחפשים לידים ב-15 שקל, זולים, מעצבנים, שלא זוכרים למה השאירו פרטים, אז אתם לא במקום הנכון. אני מדבר על ליד רלוונטי, מדויק, שמוכן ומחכה לשיחה ממך.

מדויקים כמו "טיל מונחה"

״הלו? מי זה? הבת שלי השאירה פרטים בטעות?״ - לא בבית ספרנו. תתכונן לקבל לידים איכותיים, רלוונטים, שאפילו זוכרים את המשפט שאמרת בסרטון במודעה.

אז למקרה ופספסת, ההדרכה מחכה לך למעלה לצפייה מיידית.

כן, היא 35 דקות, ניסיתי לקצר לך
אבל הרגשתי שכל פיסת מידע קריטית כדי שתבין איך בונים מכונה שפשוט שלא מתעייפת לעולם.

אנחנו סוכנות בוטיקית, אם הבעיה שלך היא עוד לקוחות ואתה מוכן לשתף פעולה, ולהשקיע בשיווק שלך - תשאיר פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות.

נכיר את העסק שלך לעומק, ונראה לך איך אפשר להטמיע את השיטה שלנו בשיווק של העסק שלך. הפעם זה ייראה אחרת:

קרן בן עמי (אמא מגשימה), מאמנת מנטאלית ורוחנית:

"לא יכולתי לבקש יותר, למרות שהייתי סקפטית משיווק ממומן. היום אחרי חצי שנה של עבודה אני לא מתעסקת יותר בלהביא לקוחות, ומגיעות הלקוחות הכי מדויקות שיש"

אסף מדר, מאמן כושר אימונים פרונטליים, וכיום כבר בעלים של סטודיו חדש:

״אני עומד היום על 85-90 אלף ש״ח בחודש. יש לי זמן להסתכל על העסק מלמעלה, ולא להיות רק בתפעול. יש לי 6 מאמנים תחתיי, וקיבלתי ביטחון לפתוח מכון אישי משלי. אני יודע מה הולך לקרות בכל חודש״

שריין מכאן שיחת אסטרטגיה

נכיר את העסק שלך לעומק, ונראה לך איך אפשר להטמיע את השיטה שלנו בשיווק של העסק שלך. הפעם זה ייראה אחרת:

דילוג לתוכן