ADvengers

בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה

אנחנו בונים אתרי תדמית ודפי נחיתה ממירים
שמדברים את השפה של קהל היעד ומבססים סמכות ואמון כבר מהרגע הראשון.

״בניית אתרים״ זה לאנשים משעממים.

אנחנו מייצרים MASTERPIECE שנרקם מהלב והנשמה 

של אנשי קופירייטינג ועיצוב סופר יצירתיים שיודעים לחשוב מחוץ לקופסא,

במטרה אחת ויחידה:

לגרום לקהל שלך להבין שאתה הפיתרון שהם מחפשים

ולבחור בך על פני המתחרים.

והנה הסוד שלנו, ככה אנחנו עושים את זה:

מחקר אוואטר(קהל יעד אידיאלי) מעמיק

לא מדובר בכמה שאלות משעממות כמו ״גיל, מאיפה בארץ, מגדר, מה הקהל שלך אוהב וכו׳.

אלא בשימוש בתסריט עם שאלות זהב שעוזר לנו להבין באופן עמוק יותר מה הקהל שלך מחפש ומה הוא רוצה לשמוע כדי לעשות איתך את הצעד. בדקנו את התסריט שלנו עם מאות בעלי עסקים

והבנו שמצאנו את הנוסחא לאיתור קהל היעד הבשל ביותר לקנייה.

פיצוח המסר העיקרי שמבדל אותך מהמתחרים

 

זה לא מספיק למצוא את קהל היעד שלך. השלב הבא יהיה לפצח מסר שגורם לכל מי שנכנס לאתר או לדף להבין מה הבעיה אתה פותר בכמה שניות בודדות, ומה כל כך מיוחד בפיתרון שלך. דרך אגב, פיצוח המסר יסייע לך גם בכל מהלך שיווקי שתעשה בהמשך מלבד בניית האתר שלך.

קופירייטינג – כתיבה שיווקית

קלף הג׳וקר שלנו.

סוכנות השיווק שלנו מורכבת מהקופיריטרים המובילים ביותר בתעשייה בישראל, אנחנו יודעים לכתוב בגובה העיניים של קהל היעד שלך ולהעביר את המסר המדויק עם המילים הנכונות. תזכור, אנשים קונים מהמילים שאתה כותב, ולכן הנכס היקר ביותר בשיווק היום הוא כתיבה שיווקית שהפכה למצרך נדיר.

ואנחנו מחזיקים בקופיריטרים הכי חזקים BY FAR.
החברה שלנו מכשירה קופירייטרים, ולוקחת חלק בפיתוח צוותי קריאייטיב בחברות פרסום שזקוקות להכשרת עובדים בתחום הכתיבה השיווקית.

ביסוס סמכות ואמון עם הגולש

הדבר הכי קריטי היום בשיווק – זה יצירת אמון. 

כדי לעזור לאנשים לבחור בך ולהשאיר פרטים, אנחנו צריכים להראות להם שאתה מקצוען ושאפשר לסמוך עליך.

פיתחנו מבנה פסיכולוגי שבכל דף או אתר, הוא בונה סמכות 

ומבשל את הלידים שלך עוד הרבה לפני שהם הגיעו לשיחת הטלפון.

עיצוב וחווית משתמש

לצבעים יש משמעות, לכפתורים יש משמעות, ובעיקר להיררכיה שבה האתר או דף הנחיתה שלך בנוי. בשיחת האפיון איתנו אנחנו לא סתם מרכיבים לך דף, אלא משקיעים חשיבה שמבוססת על ״רמת המודעות״ שבה נמצא קהל היעד שלך – על מה הוא חושב, איפה הוא נמצא כרגע בחיים – ובהתאם לכך בונים את הרצף הפסיכולוגי הנכון בדף עצמו.

רוצה גם אתר תדמית או דף נחיתה ממיר ומסנן שימגנט אליך

את הלקוחות הנכונים? תשאיר פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם לתיאום שיחה ללא עלות:

הנה כמה מהעבודות שלנו וכמובן – התוצאות

SATIN Home Styling

חנות אונליין של מוצרים לעיצוב הבית

אמא מגשימה

ייעוץ להגשמה עצמית לנשים

סימונה זלישניק

יועצת עסקית

נריה רוז

מומחה לגמילה מדיאטות

INSTA BUSINESS CLASS

תוכנית ניהול סושיאל לבעלי עסקים

הסוד היפני

תוכנית הרזיה בשיטה ייחודית

מה המטרה של אתר תדמית?

המטרה של אתר תדמית היא לבסס נוכחות בדיגיטל, ולאפשר ללקוחות פוטנציאליים לבדוק לעומק מי אתם, מה השירותים שאתם מספקים ולראות עבודות או המלצות על השירות שלכם. כשאנחנו מפרסמים באינסטגרם, גוגל, פייסבוק או יוטיוב, סביר להניח שהקהל שלנו יעשה בדק בית וירצה לבדוק איזה שירותים אנחנו מספקים ולהכיר אותנו יותר לפני שהוא משאיר פרטים.

אצלנו בסוכנות אנחנו בונים אתרי תדמית לאחר שביצענו שיחת אפיון מעמיקה להבין מי קהל היעד, ובהתאם לכך נבנה את חווית המשתמש, הקופי והקריאייטיב שבאתר על מנת לדבר בשפה של קהל היעד.

מה המטרה של דף נחיתה?

לדף נחיתה יש מטרות שונות במערך השיווקי ובמסע שהליד עובר עד שהוא הופך ללקוח משלם. לכל דף ישנה שיטת עבודה שונה, ומורכבות שונה על מנת להשיג את היעד הנדרש. אחת הבעיות של בעלי עסקים היא שלפעמים הם בונים דף נחיתה שלא משרת את המטרה שלהם, ולכן חשוב לעשות שיחת אבחון ראשונית כדי לבחור בדף הנכון.

כל מהלך שיווקי והמטרה שלו:

01

דף נחיתה קצר לאיסוף פרטים

כמו למשל שם, מייל, טלפון. המטרה של דף כזה היא לאסוף פרטים על מנת שאנשי מכירות או בעל העסק יחזור לליד בשיחת טלפון ובמעמד הזה תתבצע העסקה. לרוב דפים מהסוג הזה נועדו לשרת את בעל העסק במידה והוא משקיע בפרסום ממומן וזקוק לדף שמסנן מספיק ומביא לידים מדויקים בתוך המשפך השיווקי.

02

דף מכירה סליקה אוטומטית

מטרתו למכור את המוצר או השירות בדף עצמו בכרטיס אשראי, ללא צורך באיש מכירות טלפוני. למעשה, איש המכירות הוא הדף עצמו – ובמעמד הקריאה תהיה אפשרות לסליקה אוטומטית. דפים מהסוג הזה הם המורכבים ביותר ומאפשרים לבעל העסק להכניס כסף ולמכור את שירותיו הדיגיטלים ללא צורך במענה אנושי, אך דורשים כישורי כתיבה ברמות הגבוהות ביותר ובעבודה מדויקת וחכמה ניתן לבנות מערך מכירות אוטומטי לטווח ארוך.

03

דף נחיתה ארוך למריכרת סדנה או תוכנית

דף נחיתה ארוך למכירת סדנה או תוכנית, שמטרתו לאסוף פרטים – בדף מהסוג הזה אנחנו רוצים למכור את הרעיון של הקורס או השירות ולבצע סינון בדרגה הגבוהה ביותר. ברגע שאנחנו מציגים את כל מה שהקורס או התכנית שלנו מספקים, אנו נקבל את הלידים לידים מעט יקרים יותר, אך את האיכותיים והבשלים ביותר. דפים מהסוג הזה לרוב ישמשו את בעל העסק בפרסום אורגני, באתר התדמית, או במערך השיווקי של הפאנל (משפך שיווקי) בפרסום הממומן בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב.

בשיחת הייעוץ איתנו (ללא עלות)
נסייע לך להבין  
מהו הדף הנכון ביותר עבורך בהתאם למטרה השיווקית שתבחר:

מי אנחנו?

נעים מאוד, שמי יהונתן טויטו
הבעלים של סוכנות השיווק
ADvengers Marketing LTD
ובשנתיים האחרונות החברה שלנו הכניסה מעל ל-1.2 מיליון ש״ח ללקוחותינו מפרסום ממומן, אסטרטגיה מדויקת ובניית אתרים ודפי נחיתה שונים.
וכל זה קרה בזכות היכולת שלנו לדייק עבורם את קהל היעד הרווחי ביותר, ולזקק מסר מדויק שמביא לשולחן בשורה חדשה ״שמוציאה״ את בעל העסק מהתחרות בנישה שבה הוא מתחרה.

החברה שלנו מלווה בעלי עסקים בשלבים שונים

החל מבניית דפי נחיתה או אתר תדמית ועד לבניית מערכי שיווק מלאים

וליווי צמוד בכל שלב בתהליך.

דילוג לתוכן