״השירות שלי הכי טוב ומקיף״
״אצלי תקבל יחס אישי״
״תקבל זמינות 7\24″

מספיק עם השטויות האלה...

לנסות להביא פניות חדשות לעסק
עם המשפטים האלה, רק יגרום לאנשים

לדלג על המודעה ולהמשיך הלאה.

כיצד ניתן לקבל יותר פניות איכותיות בתקציב נמוך, ומבלי להישמע כמו המתחרים?

ההדרכה הזו (9 דקות צפייה) מסבירה למה 80% מבעלי העסקים

מקבלים לידים יקרים ולא רלוונטים שלא רוצים את המוצר או השירות שמציעים להם:

ברגע שמיישמים את השלבים הנכונים
בצורה מקצועית ומדויקת, השיווק הופך למשחק ילדים:

איתור קהל בשל שכבר מחפש את הפיתרון שלי

הבנת הצורך הבוער ורמת המודעות של הקהל לבעיה

השחזת מסר שיווקי שמביא בשורה חדשה לשולחן

כתיבה שיווקית (קופירייטינג) שתופסת את תשומת הלב בין כל הפרסומות ברשת

ומעבירה את את המסר עם המילים הנכונות

מה הקאץ?

תכל׳ס? רוב בעלי העסקים לא קופירייטרים,
הם לא אנשי מחקר ואסטרטגיה
ולעשות לבד את כל התהליך הכל כך מסוכן וחשוב הזה
מרגיש כמו ״משימת התאבדות״ 

במיוחד כשמדובר בפיצוח שישליך כמעט על כל אספקט בעסק:

01

הוצאות הפרסום מושפעות דרמטית מאיכות הפיצוח והכתיבה השיווקית

02

סגנון הקהל שנעבוד איתו בחצי שנה – שנה הקרובה (שיגיע בעקבות הפרסום)

03

סל המוצרים שנבנה במשך החודשים קדימה

04

משפכי השיווק שנבנה – קשורים באופן ישיר לפיצוח הקהל והמסרים השיווקיים

אז רוב בעלי העסקים ילכו לקמפיינר

וישלמו 500-2,000 ש״ח שינהל להם את הקמפיין

והנה הבעיה:

הם תולים בו את כל עתיד העסק.

את המחקר, את האסטרטגיה, את הקופירייטינג

את השחזת המסר, את הפיצוח השיווקי.

אבל המציאות בפועל מוכיחה אחרת – 

בעל עסק מחליף בממוצע בין 4-6 קמפיינרים בשנה.

ואז שוב מתחילים מחדש,

שוב אסטרטגיה,
שוב מחקר,

שוב טסטסים ובדיקת מודעות,

 

די נו…

יש משפט שאומר:

IF IT WALKS LIKE A DUCK

AND TALK LIKE A DUCK

THEN….

 

יש הרבה קמפיינרים מוכשרים בחוץ

אבל רובם המוחלט לא יודע איך לייצר בידול בדיגיטל.

בסופו של יום – מנהל קמפיין אחראי על ניהול התקציב והביצועים של הפלטפורמה.

 

אבל לא על הקופירייטינג,

המחקר, המסר השיווקי, קהל היעד הנכון

שזה בעצם – הנושא שאחראי על 80% מהתוצאות משיווק העסק.

אז נעים מאוד,
שמי יהונתן טויטו הבעלים של סוכנות השיווק ADvengers Marketing LTD
ובשנתיים האחרונות הכנסתי מעל ל-1.2 מיליון ש״ח ללקוחות אצלי בסוכנות.

וכל זה קרה בזכות היכולת שלי לדייק עבורם את קהל היעד הרווחי ביותר,
ולזקק מסר מדויק שמביא לשולחן בשורה חדשה שמוציאה את הלקוחות שלי מהתחרות בנישה שלהם.

ניסינו את השיטה הזו עם מעל ל-500 מודעות שחלקן עבדו וחלקן נכשלו.

עד שמצאנו את הדרך המדויקת לשחזר כמעט בכל פעם את ההצלחה בקמפיינים השיווקים,
בדיוור במיילים לרשימות התפוצה
ובפוסטים ברשתות החברתיות.

בוא נדמיין איפה העסק שלנו יכול היה להיות

אם היינו מקבלים זרימה של תנועה איכותית במחירי רצפה…

אני רוצה לחשוף אותך לקורס היעיל והמקיף ביותר לאיתור קהל יעד רווחי וליצירת בידול מנצח בתוך ים של מתחרים:

מה נלמד בקורס הקברניט?

01

שיטה מוכחת לאיתור קהל היעד הרווחי ביותר שכבר מחפש את הפתרון ומוכן לשלם מבלי לנסות למכור את השירות שלנו לקהל שלא צריך אותו.

02

טכניקה לחילוץ מסרים מדויקים שמבדלים אותנו מהתחרות ומייצרים בשורה חדשה ״שעושה שכל״ וממצבת את בעל העסק כמקצוען שמביא איתו פתרון חדש וייחודי.

03

מתוך תיבת האוצר הפרטית שלי – סיסטם הקופירייטינג האישי שלי שפיתחתי לקופירייטרים אצלי בסוכנות. שיטה ברורה ונוחה לכתיבה שיווקית בועטת שמעבירה את המסר ושומרת על מדיניות הפרסום בפלטפורמה

קורס “הקברניט”
יעביר אותך בכל השרשרת
 ההכרחית ליצירת בידול ולמציאת קהל יעד בשל ורווחי:

לשחרר את צוואר הבקבוק בשיווק

יכול להטיס את העסק לרמות חדשות:

כשיש תנועה איכותית ומדויקת אפשר להתרכז בלשפר את שיחות המכירה

כשעסקאות נסגרות בקצב גבוהה, אפשר להעלות מחירים

כשאנחנו מעלים מחירים, אפשר לגייס עובדים ולגדול

הכל מתחיל בשיווק. נקודה.
דילוג לתוכן