הדרכה ללא עלות: גלה צעד אחר צעד –
איך מייצרים בידול שיגרום לקהל להפסיק להגיד “יקר לי”
לא משנה באיזו נישה מדובר:
יעוץ זוגי, יעוץ עסקי, יעוץ להדרכת הורים, תזונה, כושר…
כולם נלחמים ביחד
על אותו הקהל בנישה שלהם.
בעיני הקהל – כולם נותנים את אותו השירות
ובתכל׳ס אין הבדל מהותי בין נותני השירות מאותה הנישה.
אפילו אם יגידו לי:
״אני נותן יחס סופר אישי שאף אחד אחר לא מביא״
״השירות שלי אמין, ואני מביא תוצאות בשטח״
ועוד הבטחות שחוזרות על עצמן…
את הלקוח זה לא משכנע!
הוא שומע את זה כל יום – בכל מקום.
המתחרים שלך דואגים לטפטף לו
בדיוק את אותם המסרים המאוסים
בכל זירה אפשרית:
בדיוור במיילים, בפוסטים ברשתות החברתיות ובמודעות הממומנות בפייסבוק.
בקיצור, אין הבדל בינך – לבינם.
על פניו…
תחזיק חזק,
כי מיד אסביר איך אפשר לייצר בידול
בתוך ים של מתחרים שנלחמים את הקרב בדיגיטל
בדיוק על אותו הקהל שאתה מפרסם לו.
אז איך מייצרים בידול שמוציא אותנו מהתחרות וגורם לקהל שלא מכיר אותנו להבין למה הפיתרון שלנו הוא היעיל ביותר עבורו?
התשובה מתחלקת ל-3 פרמטרים:
קריטי לקרוא את כולם,
בנפרד זה לא יעבוד!
אחרי שווידאנו שאנחנו
לא משחקים ב -״נדמה לי״ ושבחרנו קהל רווחי שכבר עכשיו מחפש את הפיתרון שלנו
אנחנו נרצה לגרום לקהל להבין
שיש לנו משהו אחר להציע
ולהפסיק להישמע כמו המתחרים שלנו.
זה מה שאתה צריך לעשות כדי לגרום לזה לעבוד:
בשורה חדשה שחושפת את הקהל לרעיון
או לחידוש כלשהו בעולם התוכן שעליו אנחנו מדברים.
״אני עוזר לגברים לבנות גוף מעוצב״
״גברים רזים מסוגלים לבנות מסת שריר נקייה הרבה יותר מהר מכל שאר הגברים, בעזרת שיטת X”
״בעלי עסקים – בואו לראות איך להישאר רווחים בסוף החודש״
״למכור יותר – עלול להקריס את העסק! מודל X לרווחיות מאפשר לכל בעל עסק לבצע הערכת ריווחיות לפני שהוא נכנס לסקיילינג״
״רוצים לשפר את כלכלת הבית ולחסוך יותר?״
״על מנת לחסוך אקסטרה 3,000 ש״ח בהוצאות הבית – לא צריך להוסיף שעות עבודה. חיסכון ב-3 הפרמטרים הבאים יעשו את זה בשבילכם ללא מאמץ״
הכותרת היא המצפן של המהלך השיווקי
והיא אורזת את הרעיון הגדול למשפט אחד.
אבל למעשה, היא רק השלב הראשון.
השלב המאתגר באמת…
למעשה, הבשורה החדשה היא במילים אחרות –
המסר שנרצה להעביר לקהל.
אבל לייצר בשורה חדשה זה לא מספיק!
אם לא נדע לכתוב את המילים המדויקות
שיפעילו את הטריגרים הנכונים, ויפילו את האסימון בצורה משכנעת –
הקהל יישאר אדיש, ולא יהיה מוכן להקשיב
למה שיש לנו להציע.
השלב האחרון בשיטה
ליצירת בידול יהיה:
שתופסת את תשומת הלב של הקהל ומתווכת את המסר בצורה המדויקת ביותר על ידי שימוש במילים הנכונות.
אז עכשיו אחרי שיש בינינו
שפה משותפת,
רוצה לדעת מה הבשורה שלי?😏
אז נעים מאוד,
שמי יהונתן טויטו הבעלים של סוכנות השיווק ADvengers Marketing LTD
ובשנתיים האחרונות הכנסתי מעל ל-1.2 מיליון ש״ח ללקוחות אצלי בסוכנות.
וכל זה קרה בזכות היכולת שלי לדייק עבורם את קהל היעד הרווחי ביותר,
ולזקק מסר מדויק שמביא לשולחן בשורה חדשה שמוציאה את הלקוחות שלי מהתחרות בנישה שלהם.
ניסינו את השיטה הזו עם מעל ל-500 מודעות שחלקן עבדו וחלקן נכשלו.
עד שמצאנו את הדרך המדויקת לשחזר כמעט בכל פעם את ההצלחה בקמפיינים השיווקים,
בדיוור במיילים לרשימות התפוצה ובפוסטים ברשתות החברתיות.
הנה הצצה לתוצאות שהשיטה הזו מייצרת באופן סיסטמתי:
ב – 2022 כל אחד חייב ללמוד
איך לייצר בעצמו בידול שמוציא אותו
מהתחרות הקשה והמאתגרת בדיגיטל.
אבל הנה העניין…
בעלי עסקים הם אנשי מקצוע מעולים,
אבל כשאתה נמצא בתוך
הכאוס היום יומי של העסק –
זה כמעט בלתי אפשרי להצליח להסתכל עליו מלמעלה
ולנווט את הספינה לקהל הנכון,
עם המסר הנכון.
לייצר כותרת עם בשורה חדשה
ולתת לה הצדקה לוגית –
זה לא ״עוד טריק״ לארסנל.
זה מחדד לבעל העסק את ה״למה״,
את הסיבה האמיתית שהפיתרון שלו
יהיה הכי אפקטיבי ביחס למתחרים.
את ההצעה בדפי הנחיתה, בתוכן ברשתות
ועוזר לך להבין למה שיקנו דווקא ממך.
אני מדבר פה על “HACK” שמחלץ כל בעל עסק מהמלחמה על ״מי יותר זול״,
או על ניסיון לזרוק סיסמאות זולות.
כי על הבשורה שלך,
על הרעיון שיצרת ‘יש מאין’
אי אפשר להילחם.
וההשוואה בינך לאחרים – נעלמת לנצח.
גילוי נאות:
שימוש בשיטה הזו ידרוש ממך לחשוב ולהיכנס למסע מרתק אל מול עצמך, ולפגוש בשאלות שייקחו את העסק שלך לרמה הבאה.
זו הסיבה שהקורס הזה לא מיועד למי שמחפש ״סיסמאות״ או תבניות ״העתק הדבק״ שמחזיקות חודש חודשיים.
אלא למי שבאמת רוצה להיות שונה
ולנצח את כל הקשקשת ברשת שמוצפת בהבטחות מאוסות.
אחרי שדיברתי עם מאות בעלי עסקים
וניתחתי איתם אחד על אחד את העסק לעומק…
ראיתי ש-95% מהם משלבים במקסימום
(אם בכלל)
מרכיב 1 מתוך 3 הפרמטרים.
אם לבעל עסק יש מחקר מדויק עם נישה רווחית
אבל חסר לו בשורה עם מסר חד וברור
אז אף אחד לא יבין למה הפיתרון שלו ייחודי,
והשוואה היחידה שתהיה בינו לבין אחרים היא –
מי יותר זול.
אם המסר מדויק, ויש לנו בשורה חזקה
אבל אין לנו שיטה לכתיבת המילים הנכונות
שגורמות לקהל להבין ולהתחבר למסר,
אז המהלך השיווקי לא יעבוד. נקודה.
לצאת למהלך שיווקי ״חצי קלאץ”
זה פאסה, פעם זה עבד – היום זה חובה!
לכן יצרתי שיטה שלוקחת את כל התמהיל העסקי ומייצרת כיוון חד וברור על המהלך השיווקי:
הנישה שממנה נצמיח ערוץ רווח יציב.
המסר המרכזי שמבדל אותנו מהתחרות על ידי בשורה חדשה שמפילה אסימונים ושמה אותנו בליגה אחרת.
איך להמיר את כל האסטרטגיה הזו לתוכן ממיר ובועט שממגנט את העיניים של הקהל לעבר המודעות, הפוסטים, והדיוורים שלנו בכל זירת פרסום אפשרית, ובסוף לגרום להם להפוך ללקוחות משלמים.
השיטה הזו עזרה לי לקחת
את אורי פאר – מנטור לספורטאים צעירים
ואת מאיה מאיה קציר – בעלים של סטודיו בת”א
לתוצאות שלפניך:
שלא נתבלבל…
זה לא קרה כי אני יודע לנהל קמפיין מעולה,
אלא רק בגלל שידעתי לשלב
את 3 הפרמטרים – ביחד.
אם הגעת עד לכאן,
אני מבין שאתה קולט עד כמה זה קריטי
לדייק את הקהל, המסרים, והקופי
בכל זירה אפשרית בדיגיטל.
אז שים לב ותחזיק את הכיסא חזק,
כי הכנתי לך הצעה שהולכת לשדרג לך את העסק לרמות חדשות שלא הכרת.
שיטה מוכחת לאיתור קהל היעד הרווחי ביותר שכבר מחפש את הפתרון ומוכן לשלם מבלי לנסות למכור את השירות שלנו לקהל שלא צריך אותו.
טכניקה לחילוץ מסרים מדויקים שמבדלים אותנו מהתחרות ומייצרים בשורה חדשה ״שעושה שכל״ וממצבת את בעל העסק כמקצוען שמביא איתו פתרון חדש וייחודי.
מתוך תיבת האוצר הפרטית שלי – סיסטם הקופירייטינג האישי שלי שפיתחתי לקופירייטרים אצלי בסוכנות. שיטה ברורה ונוחה לכתיבה שיווקית בועטת שמעבירה את המסר ושומרת על מדיניות הפרסום בפלטפורמה
קורס “הקברניט”
יעביר אותך בכל השרשרת
ההכרחית ליצירת בידול ולמציאת קהל יעד בשל ורווחי:
לפניך מארז הצלחה מנצח שלא משאיר צ׳אנס לעשות שגיאות בדרך:
מה נלמד בקורס
“שאלות שעושות כסף”?
על ספת הפסיכולוג: יוצאים למסע מרתק ומעמיק מול עצמנו, מול הקהל שלנו ומזהים את הצרכים הנסתרים של קהל היעד שלנו. מה מפעיל את הטריגרים שגורמים לו לסלוק? מה הוא באמת רוצה? השאלות הנכונות יחלצו תשובות מפתיעות, שימקדו אותנו בבניית סל המוצרים לקהל שבשל ומוכן להשקיע.
קובץ עבודה לתרגול אישי שיאפשר לבצע את המחקר שוב ושוב לכל מטרה – וובינר, קמפיין לשיחות ייעוץ, דיוור באימייל, הרצאות, מוצרים דיגיטלים ועוד. ניתן להשתמש בקובץ כל פעם מחדש ולדייק שוב את הקהל בהתאם למוצר שנרצה לשווק.
התבנית תעזור לנו לדייק את ההבטחה במוצרים והשירותים שלנו, ובעקבות כך גם לשפר את המוצרים והשירותים שלנו.
רומי עצמון – יועצת עסקית:
״ברגע שעבדתי עם התבנית, נהיה לי סדר מול העיניים וקיבלתי הבנה לגבי הקהל המדויק שלי, וכתוצאה מכך המסרים שלי נהיו מדויקים יותר״
בהשקעה של שעה אחת ביום,
כל אחד יכול לכתוב קופי כמו מומחה
מבלי לחכות ל “רגע של השראה” וללא צורך בכישרון טבעי
מה נלמד בקורס
“מחולל הקופי”?
איך לכתוב קופי (כתיבה שיווקית) ברמות הגבוהות כדי להפוך קהל קר שנתקל בנו לראשונה, ללקוחות משלמים. זה לא מספיק לטרגט את הקהל – צריך גם לדעת איך לגשת לתאים הכי חשוכים במוח של הקונה, ולהכיר את הצורך האמיתי שלו – עוד לפני שכתבנו את הקופי.
טכניקה לאיתור כשלים בקופי – מאפשרת לזהות באופן עצמאי, איך לשפר לפחות ב-50% מודעות שהפסיקו לעבוד וגרמו לתקציב הפרסום להתייקר. יצרתי תבניות פשוטות להבנה וליישום, שבכמה שניות מבהירות איפה הבעיה בקופי ואיך לשפר אותו באופן מיידי.
במקום להמציא את הגלגל מחדש – ״מה לכתוב הפעם ומאיפה להתחיל״ פיתחתי טכניקה סופר קלה, שלא משאירה ברירה אלא פשוט לעבור על הצ׳קליסט לפני כל סשן כתיבה (לא משנה לאיזה מטרה) ולדעת בכל רגע נתון – מה המסר המרכזי והמדויק ביותר שאנחנו רוצים להעביר.
איך לגרום לקהל לעצור דווקא עלינו מתוך 100 המודעות של המתחרים שמנסות להילחם על אותו הקהל בדיוק? מודל ת.ש.ב.ח שפיתחתי מלמד איך לתפוס את תשומת הלב, ולייצר HOOK חזק שעושה שכל, וגורם לקהל לעצור דווקא על המודעה שלנו.
ללמד רק לכתוב קופי למודעות, יהיה פשע בעיניי. לכן אני מראה איך להתחבר לכל השלבים במהלך השיווקי כדי שהמודעה תהיה חכמה, מבריקה ושתגרום לקהל הנכון לעצור, להשאיר פרטים או לסלוק.
לכל מודעה שעובדת ומייצרת לידים בעלויות נמוכות, ישנם 4 שלבים פסיכולוגים שחוזרים על עצמם באופן קבוע. בקורס אני מלמד איך ליישם כל שלב כמו מקצוען כדי להבטיח את ההצלחה בקמפיין.
מה הסיפור מאחורי המוצר
והשירות שאתה משווק?
מיני קורס שילמד אותך לכתוב אימייל מרקטינג שעושה חשק לקרוא
מה נלמד בקורס
“THE ART OF STORYTELLING”?
איך מתחילים את הפסקה הראשונה (החלק הכי קשה באימייל מרקטינג).
איך בונים את כל מבנה המייל באופן חכם שמוביל את הקורא לקרוא עד הסוף.
איך משפרים ב-15% את הסיכוי של הקורא להשאיר פרטים, הרבה לפני שסיים לקרוא.
איך הופכים מייל משעמם שגורם לאנשים לפהק, למייל מסקרן שגורם להם רק לחכות למייל הבא.
איך לחבר בין הסיפור בסטוריטלינג – למטרה השיווקית של המייל ולגרום לקורא לבצע פעולה.
כיד ליהנות מפרסום ברשתות לטווח ארוך – חובה להכיר את מדיניות הפרסום.
מיני קורס לכתיבה שיווקית חכמה שתואמת את מדיניות הפרסום ברשתות ושומרת על מסר חד ובועט
מה נלמד בקורס
“קופי מתחת לראדר”?
תכיר את מדיניות הפרסום של הפלטפורמה בה אתה משווק.
תבין כיצד לשמור על מסר חד, בועט וחכם מבלי להפר את מדיניות הפרסום ברשתות.
דוגמאות למודעות שהפרו מדיניות, ותיקון שלהן שלב אחרי שלב עם ניתוח מעמיק.
עברתי הרבה מאוד בדרך כדי להביא לך על מגש של כסף
את המידע ארוז בשיטה פרקטית ונוחה ליישום.
השקעתי מעל ל-100,000 ש״ח
כדי להבין מה עובד ומה לא וללמוד
ממובילי תעשיית הפרסום והדיגיטל בישראל ובעולם.
חיברתי את כל חלקי הפאזל
לשיטה אחת שהוכיחה את עצמה
עם לקוחות מרוצים שהצליחו
למשוך קהל איכותי שמוכן לשלם.
היום אי אפשר
להיראות כמו כולם ברשת,
אריזה ויזואלית מושקעת תבדיל אתכם מהרמה הממוצעת בשוק ותמצב אתכם בליגה אחרת.
מיני קורס ממוקד ופרקטי לעיצוב מודעות בעזרת Canva
מה נלמד בקורס
“קופי מתחת לראדר”?
איך לעצב בקלות ובמהירות מודעות שגורמות לך להיראות כמו מותג.
איך לחסוך ימי צילום יקרים ועדיין לייצר קריאייטיב מרשים במודעות.
איך לבלוט מעל מאות מודעות שהקורא נתקל ביום, ולייצר קו עיצובי ששומר על אותנטיות וחיבור עם הקורא.
היכולת לאתר נישה רווחית
משפיעה על כל פני העסק.
על הרווחיות, על אופי הלקוחות שמגיעים,
על סל מוצרים שפתאום נהיה מדויק,
על השקט הנפשי –
שאתה יודע שאתה בכיוון הנכון בביזנס
וכבר לא צריך
“לזרוק את החכה” לכל מקום אפשרי,
אלא במקום זה –
אתה ממוקד במקום אחד רווחי ומשתלם.
תכניות ליווי היום לוקחות עשרות אלפי שקלים,
יועצים עסקיים מחייבים אותך לתהליכים ארוכים, ואנשי שיווק מנסים לנחש איך לבדל אותך ללא הצלחה.
כל אלה בקלות מגיעים בשנה
ל-35,000 ש״ח במינימום!
אז לא…
זה לא הסכום שתצטרך להשקיע
על הקורס הזה היום.
אפילו לא קרוב.
אבל…מאחר ואנחנו בהשקה ראשונה של הקורס –
זה לא המחיר שתשלם היום!
אני בטוח שהקורס ישנה לך את כל פני העסק, ולכן המטרה שלי בימים אלו היא לייצר כמה שיותר סיפורי הצלחה.
ובהמשך הקורס יימכר בסכום המלא שציינתי.
זו הסיבה שההשקעה שלך היום
לא תהיה אפילו קרובה לזה!
(2 תשלומים של 189 ₪ כולל מע״מ)
זה לא הכל!
פתחתי קבוצת ווטצאפ סגורה למשתתפי הקורס בלבד, בה תוכל לשתף בשאלות,
דילמות והצלחות בכל הקשור לקורס.
וגם לקבל ממני עדכונים
וטיפים רותחים מעולם הדיגיטל.
מטורף, אני יודע 🙂
אבל זה לא הולך להישאר להרבה זמן,
ברגע שאצבור מספיק עדויות של לקוחות מרוצים – הקורס יימכר בסכום המלא –
2,274 ש״ח.
קבל את הכלים הקריטיים להצלחה העסקית שלך כל עוד המחיר המיוחד באוויר.
(אם הגעת לדף הזה – ההצעה עדיין בתוקף)
189 ש״ח
2 תשלומים כולל מע”מ!
אם תוך 7 ימים של התנסות בקורס
אתה מרגיש שלא הצלחת לכתוב קופי
ושהקורס לא היה שווה את הכסף בעיניך –
תוכל לקבל מאיתנו את הכסף בחזרה,
בלי אותיות קטנות.
כל מה שאתה צריך לעשות זה לשלוח לנו מייל
(שאותו תקבל לאחר ההרשמה).
הקורס כולל את 3 הפרמטרים הקריטיים ליצירת בידול ומציאת קהל יעד בשל ורווחי שמוכן לשלם. 1) קורס למחקר אוואטר(קהל יעד). 2) קורס לכתיבה שיווקית וחילוץ מסרים מדויקים. 3) קורס מדיניות פרסום בפייסבוק. 4) קורס לכתיבת סטוריטלינג. 5) מיני קורס לעיצוב בקאנבה.
אחרי הקורס הזה, אתה תדע בדיוק איזה בשורה לייצר שתתכתב עם האתגרים שקהל היעד שלך חווה. תוכל להעביר את המסר החדש שלך שמבדל אותך גם ברשתות החברתיות, גם בפרסום ממומן, בסדנאות ובכל מהלך שיווקי שתעשה.
כן! מיד לאחר שתסיים לעבור על השיעורים בקורס, ותתרגל את המשימות לפחות שעה אחת ביום, תוכל להתחיל לכתוב קופי מקצועי ברמות הגבוהות ממש כמו קופיריטרים עם ניסיון של שנים בתחום.
ברגע שתסיים לצפות בקורס, אתה תהיה ברמה מספיק טובה כדי לכתוב לעצמך לעסק קופי למודעות, לאימייל מרקטינג, לפוסטים בפייסבוק ולכל מטרה שתזדקק לה.
הסר דאגה מליבך, אף אחד לא נולד עם כישרון כתיבה. כתיבה שיווקית זה עניין של תרגול, טכניקה שניתן ללמוד בקלות, ושיטה סדורה וברורה שלא משאירה לך מקום להתבלבל. אחרי הקורס הזה, לא תצטרך כישרון כדי לגרום לקהל שלך להשאיר פרטים או לרכוש ממך מוצרים בעזרת כתיבה מדויקת לקהל הנכון. בניתי את הקורס הזה במטרה לעזור אפילו לבעל עסק שאין לו ניסיון בכלל בכתיבה, מבלי להישען על כישרון :).
כן. הקורס ילמד אותך איך לכתוב קופי(כתיבה שיווקית) למודעות בפייסבוק, ולשפר את אחוזי ההמרה בקמפיינים שלך. אפילו אם יש לך קמפיינר, עם הקופי שתכתוב – אתה תראה את השיפור בקמפיינים רק בזכות היכולת שלך לכתוב את המסר המדויק לקהל הנכון.
כן וללא שום בעיה. אני לא אוהב להחזיק לקוחות שלא מרוצים בכוח, ולכן תקבל כל שקל בחזרה – כל מה שתצטרך לעשות זה לשלוח לנו מייל בקשה להחזר כספי למייל שתקבל מיד לאחר רכישת הקורס. תקופת האחריות להחזר הכספי היא עד 7 ימים מהיום שבו רכשת את הקורס.
כן. מיד לאחר שתרכוש את הקורס, תיפתח לך גישה מלאה לכל השיעורים ללא המתנה נוספת.
הקורס לא מספק ליווי אישי, ארזתי אותו בשיעורים כל כך פרקטיים ומדויקים שלא משאירים מקום לשאלות. אך עם זאת, הקמתי קבוצת וטצאפ סגורה לרוכשי הקורס בלבד שבה אפשר לשאול שאלות ולהתייעץ בימים ראשון ורביעי בין השעות 10:00 – 18:00 ואנחנו משתדלים לתת מענה כדי לעזור לכם להצליח ולהשיג את היעדים שלכם.
ברגע שרכשת את הקורס, אתה מקבל ביחד את 2 הבונוסים במתנה וללא עלות נוספת.
הקורס ניתן לצפייה במערכת סקולר של רב מסר. ניתן יהיה להעביר בין שיעור לשיעור בקלות ולצפות בשיעורים שוב ושוב בהילוך מהיר או איטי, כך שגם אם שכחת משהו או שאתה רוצה לתרגל – תמיד תוכל לצפות בשיעור שוב מהנייד, מהטאבלט או מהמחשב.
אתה מקבל את קורס “הקברניט”
יחד עם מארז הבונוסים המלא
במחיר חסר תקדים:
( 2 תשלומים של 189 ₪ כולל מע״מ )
שיחת פיצוח ואסטרטגיה
לעסק שלך יחד איתי – 1 על 1
60 דקות מלאות
ב- ZOOM בהן:
נעשה רנטגן מעמיק לעסק ונבין איפה צוואר הבקבוק שלו, ואיך אפשר לפתור אותו.
אראה לך מה בדיוק צריך לעשות כדי לחבר את המודעות לאסטרטגיה מנצחת.
אנתח איתך את המשפך השיווקי שלך, ואם לא קיים גזה בכלל אז נתכנן ביחד LIVE משפך שמתאים למטרה העסקית שלך.
( 2 תשלומים של 189 ₪ כולל מע״מ )