-למאמני כושר, בעלי סטודיו, בעלי תכניות ליווי באונליין בתחום הכושר והבריאות-
״איך אני אמור לסגור עסקה
מעל 3,000 ₪
אם המתחרים החזקים בתחום לוקחים רק 1,500 ₪?”
״איך אני אמור לסגור עסקה מעל 3,000 ₪
אם המתחרים החזקים בתחום לוקחים רק 1,500 ₪?”
(התשובה לשאלה הזו – בהמשך הדף)
התשובה לשאלה כאן למעלה מתחילה
בסיפור של אסף מדר:
והכי חשוב:
מבלי להשתעבד ליצירת תוכן באינסטגרם כל יום לצלם, לערוך (או לשלם לעורך קבוע), לתזמן את הפוסטים לכתוב פוסטים חדשים ולפרסם בקבוצות וכל זה בשביל להסתפק בסוף בפניות קרות ומעצבנות ששואבות זמן בטלפון,
ומביאות רק לעצבים ולתסכול:
״מה ההוא עושה שזה עובד לו כל כך טוב?״
״אני צריך לעלות מחיר!״
״רגע לא, אני צריך להוריד מחיר – כי יש תחרות מטורפת! אי אפשר להתחרות בענקים בתעשייה״
״טוב, אני בונה אתר תדמית!״
״עוד סרטונים, אני חייב לייצר סרטונים איכותיים יותר לסושיאל!״
אני מבין את הסחרור
הבלבול, התסכול והניסיון לירות לכל הכיוונים.
אבל האמת היא שבמקום לעשות כל כך הרבה פעולות ומאמץ יש דרך אחרת שלוקחת את הכאב ראש ועושה את רוב העבודה בשבילך:
היא מסננת כל פניה לפני שהיא מגיעה לשיחת טלפון
וממגנטת את הקהל הרווחי ביותר, שכבר מחפש את הפיתרון שאנחנו מציעים
עוזרת לסגור עסקאות במינימום 3,000 ש”ח ושומרת על העסק רווחי לאורך הדרך
״קיבלתי ביטחון לפתוח את הסטודיו השני שלי״
נתי בן משה, בעלים של סטודיו בקריית גת
מספר איך הצליח למלא את הסטודיו במתאמנים בעזרת עבודה ממוקדת איתנו בסוכנות:
הפיתרון:
פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם מבוסס יצירת ״בשורה חדשה״ שגורמת לקהל להבין שהפיתרון שלנו חדש, ייחודי והאידיאלי ביותר עבורו.
המשמעות היא:
פניות חדשות במחירים מאוד נמוכים.
אבל כדי לגרום לפרסום להביא את הנתח העסיסי ביותר
(כזה שכבר בשל לשיחת מכירה וצריך אותנו באמת)
מתוך כל הלקוחות הפוטנציאלים שם בחוץ אנחנו צריכים לפצח כמה דברים:
אבל רגע, זה עדיין לא מספיק.
כי כדי לגרום ללידים האלה להפוך ללקוחות משלמים שמוכנים לשלם מעל ל-3,000 ש״ח לעסקה אנחנו נצטרך לעזור לך גם ללמוד איך ״לטפל״ בלידים בעזרת תסריטי שיחה מוכחים שפיתחנו במיוחד למאמנים בתחום הכושר והבריאות.
״אבל איך אני אמור לסגור עסקה
מעל 3,000 ₪ אם המתחרים החזקים בתחום לוקחים רק 1,500 ₪?”
הסיבה שהמתחרים הגדולים מתמחרים את עצמם נמוך יותר היא כי הם מוכרים למאות ואלפי לקוחות חדשים כל חודש.
המודל העסקי שלהם מתאים להם, אבל ממש לא למאמן כושר שנמצא בשלב שהוא מכניס עד 15,000 ש״ח במקסימום ויש לו יעד שאפתני להגיע ל- 30 או 50 אלף ש״ח בחודש.
הפיתרון: עבודה עם פחות לקוחות בשוטף
אבל הרבה יותר איכותיים.
כאלה שמוכנים להשקיע בעצמם ALL IN, וכתוצאה הם גם יהפכו להיות סיפורי ההצלחה הגדולים ביותר שלך.
(מה שישרת את המנגנון השיווקי שלך בהמשך).
זה באמת קורה – מאמנים בדיוק כמוך שסוגרים עסקאות איכותיות והרבה יותר רווחיות מפרסום ממומן:
אני מזמין אותך לשיחת אסטרטגיה מעמיקה במשך 60 דקות
שבה נשלים את החלק החסר בפאזל:
נבין ביחד מהם התמחורים שלך כיום ומה יהיה התמחור הנכון שיביא אותך ליעד שאתה מכוון אליו
נבין מה עשית עד עכשיו, ונראה לך צעד אחר צעד איך ליישם איתנו את השיטה למנגון שיווקי יציב בעזרת פרסום ממומן
נפתח אקסלים, נסתכל על המספרים ונעשה ניתוח רווחיות (ללא עלות) שיאפשר לנו לתת לך תחזית אחראית ומבוקרת להשגת היעדים
השיחה הזו שווה כמה אלפי שקלים.
אפילו בתכניות ליווי מתקדמות בשווי כמה עשרות אלפי שקלים לא יורדים לרזולוציות שמראות לך הכל.
הבקשה שלי היא אחת –
תשאיר פרטים אך ורק אם אתה רציני,
ומוכן לעשות צעד במטרה להשיג יעדים רציניים ושאפתניים בחודשים הקרובים.
בסוף השיחה, נציע לך את אחת מהחבילות שלנו שתתאים לנקודת הפתיחה שבה אתה נמצא.
שריין איתנו שיחת פיצוח ממוקד לעסק שתראה לך
מה המהלך המדויק ביותר שאתה צריך כדי לגדול:
*מתאים לעסקים מתחום הכושר והבריאות עם תקציב פרסום מינימלי 3,000 ש״ח בחודש.
ליאור יעקובי – יועץ עסקי בתחום הכושר:
לאחר תהליך איתנו, ליאור הצליח לפרוץ את תקרת ה-300K בחודש, דייקנו את הקהלים שלו והצלחנו לזקק את המסר שלו ולכבוש את השוק בפחות מ-3 חודשים!
אורי פאר – מנטור לספורטאים צעירים:
“היום אני סוגר הרבה יותר כי הלידים איכותיים והלקוחות מבינים מי אני עוד לפני השיחה. עשיתי פריצת דרך מטורפת מ-6K ממתאמנים ל-33K!“
נתי בן משה – מר ישראל בפיתוח גוף:
“היו חודשים שאמרתי לעצמי זהו אתה סוגר את הסטודיו, פרסמתי בכל מקום וזה פשוט לא הלך! והיום? אני כבר לא מאמן כושר, יש לי כל כך הרבה פניות שהפכתי לפקידה…”
ליאור עמרן, מומחה לעיצוב הגוף לגברים:
“עזרת לי לשדרג את החבילות שלי ולהגיע לקהל הספציפי שאני צריך. היום אני עובד עם אנשים שמתאימים לי ולשיטה שלי”
שריין איתנו שיחת פיצוח ממוקד לעסק שתראה לך
מה המהלך המדויק ביותר שאתה צריך כדי לגדול:
*מתאים לעסקים מתחום הכושר והבריאות עם תקציב פרסום מינימלי 3,000 ש״ח בחודש.