איך לזהות את הבעיה האמיתית של קהל היעד
על מנת ליצור מסרים וסל שירותים מדויק שמתאים לצרכים הבוערים של הקהל?

צפה בהדרכה וגלה כיצד לאתר את רמת המודעות של קהל היעד

בונוס המשך – חלק ראשון מתוך סדרת ההדרכות:

איך לזהות את המשפך השיווקי הנכון ביותר לעסק שלי – חלק א’ שוחד אתי

לצפייה בסדרת ההדרכות המלאה (ללא עלות):
ארבעת משפכי השיווק האפקטיביים ביותר לכל מהלך שיווקי

מלא את הפרטים בטופס ומיד תועבר לדף בו תוכל לצפות בסדרת ההדרכות המלאה

דילוג לתוכן